Effektiv hotelldrift er avhengig av teknologi som leverer stabile løsninger, god samhandling og fremtidsrettede tjenester. Premissene for våre leveranser til Britannia er fundamentert i et krav om sikre og smarte løsninger, og som gir medarbeiderne en smidig arbeidshverdag. 

Da vi åpnet opp hotellet etter 3 års renovering, åpnet vi det med mål om å bli Norges beste hotell. Og det har vi blitt nå – mange ganger.
Vi er avhengig av en god teknologi for å legge til rette for å kunne være god når det gjelder, i møte med gjesten.

– Mikael Forselius, Hotelldirektør Britannia Hotel

Vi tok en prat med hotelldirektør Mikael Forselius og andre medarbeidere ved Britannia for å høre hva de tenker om samarbeidet med iteam. Ta en titt på hva de hadde å fortelle i videoen nedenfor.

Teknologi er ikke bare noe man må ha, men noe man bruker for å være konkurransedyktige i et marked som stadig utvikles og blir mer digitalt. Hotellnæringen er intet unntak. Ved Britannia Hotel har de mange ulike systemer som må snakke sammen for å kunne gi gjestene en sømløs og god hotellopplevelse.

Med iteam på laget har de ikke bare fått kontroll på systemene, de har alltid kort vei til hjelp – uansett utfordring. Les mer om hvilke tjenester vi har levert til Britannia Hotel her.

Thomas
Allison

Teamleder Trondheim

Rull til toppen