Ressursstyring (ERP) og kunderelasjonshåndtering (CRM) gir virksomheten din kontroll på administrative prosesser for salg, marked, drift, økonomi, logistikk, HR og prosjekter.
Ressursstyring (ERP)
Som sertifisert Visma-forhandler leverer vi komplette skybaserte bedriftsløsninger innen økonomi og regnskap, logistikk og lager, lønn og HR, samt prosjektregnskap.
ERP eller «Enterprise Resource Planning» kan oversettes til ressursplanlegging på norsk, og er en forretningsløsning som dekker bedriftens behov innen finansstyring, logistikk, prosjekt, rapportering, analyse samt lønn og HR. Med god informasjons- og prosessflyt, frigjør du tid og ressurser som heller kan brukes på vekst og verdiskaping.
Økonomi og regnskap
Uansett om du ønsker å gjøre regnskapet selv eller sette det bort, effektiviserer Vismas løsning for økonomi og regnskap bedriften gjennom å automatisere og standardisere dine økonomiske prosesser. Spar tid og få full oversikt over regnskapet med Visma.net. Les mer
Lønn og HR
Visma.net Payroll er spesiallaget for norske arbeidsforhold. Her får lønnsansvarlig et supersmidig system, mens medarbeiderne kan levere utlegg eller ferieønsker på farten. Visma.net Payroll er enkelt å bruke, og du kan bruke det over alt – så lenge du er på nett. Les mer
Logistikk og lager
Logistikkmodulen i Visma håndterer salg, innkjøp, lager, forespørsler og rapportering. Det er et kraftig system for større logistikkbedrifter, og bedrifter som planlegger betydelig vekst i årene som kommer. Les mer
Prosjektregnskap
Visma.net Project Accounting gir deg full kontroll på budsjett, inntekter og kostnader knyttet til de ulike prosjektene bedriften har gående. Status på alt fra arbeid og tjenester til materialer og lagerartikler er til enhver tid oppdatert i ditt ERP-system. Les mer
Visma supportavtale
Vi tilbyr våre Visma-kunder en supportavtale som gir din virksomhet følgende fordeler:
- Direkte tilgang til sertifiserte fagkonsulenter for support og rådgivning.
- Prioritet ved henvendelser.
- Garantert svartid i egen kundeportal.
- Følg status på dine saker i kundeportalen.
- Kunder får 1 time fri support / rådgivning inkludert pr. mnd.
- Regnskapsbyrå får 2 timer fri support / rådgivning inkludert pr. mnd.
- Årlig statusmøte med fokus på forbedringer og videreutvikling.
- Fjernstyring er inkludert.
Kunderelasjonshåndtering (CRM)
Programvare for kunderelasjonshåndtering (CRM) handler ikke bare om å velge løsninger for salgs- og serviceautomatisering. Det handler også om å komme bedre i kontakt med kundene, forutse kundeprosessen og å dekke behovene deres bedre enn konkurrentene.
Med vår CRM-løsning basert på Microsoft 365 SharePoint får du tilgang til en ferdig standardisert løsning med støtte for:
- Kontakter (firma, ansatte)
- Dokumenter
- E-post journalisering
- Oppgaver
- Events
- Notater
- Sjekklister
- Tett integrasjon med Teams