Din kundeservice

Tidl. iDrift, Østereng IT, Serversky, itkon, Belltech

+47 53 47 22 00

support.sorvest@iteam.no

Kundeinformasjon

Du kan fortsatt ringe ditt lokale telefonnummer og snakke med en medarbeider i nærheten, hvis det er noen tilgjengelige. Ellers vil du bli satt over til en annen av våre dyktige og kompetente ansatte.

Tast 2 for å komme til support

Haugesund (iDrift)
📞 52 71 35 00
Stavanger (Belltech)
📞 51 810 444
Sunnhordland (iDrift)
📞 53 47 22 00
Egersund (itkon)
📞 51 46 53 00
Serversky
📞 56 14 10 10
Agder (Østereng IT)
📞 45 25 90 10

Dersom du har behov for support, tilbyr vi tre forskjellige måter å melde inn din sak:

  • Send epost til support.sorvest@iteam.no  med en kort beskrivelse av saken.
  • Ring 53 47 22 00 eller ditt lokale nummer, tast 2
  • Logg saken direkte i kundeportalen (logg på med Microsoft/365-brukeren din).

Vi tilbyr flere alternativer dersom du har spørsmål om å kjøpe utstyr eller tjenester. Du kan velge en av følgende metoder:

Fyll inn punktene under slik at vi kan sende deg rett toner

Dersom du har spørsmål knyttet til avtaler eller abonnement, faktura eller ønsker å reklamere på varer eller tjenester som vi har levert, kan du enkelt nå ut til oss ved å sende en e-post til kundesenter.sorvest@iteam.no.

Les våre generelle vilkår her 🔗

Scroll to Top