Din kundeservice
Tidl. iDrift, Østereng IT, Serversky, itkon, Belltech
+47 53 47 22 00
Kundeinformasjon
Du kan fortsatt ringe ditt lokale telefonnummer og snakke med en medarbeider i nærheten, hvis det er noen tilgjengelige. Ellers vil du bli satt over til en annen av våre flinke og hyggelige medarbeidere.
Tast 2 for å komme til support
Haugesund (iDrift) 📞 52 71 35 00 |
Stavanger (Belltech) 📞 51 810 444 |
Sunnhordland (iDrift) 📞 53 47 22 00 |
Egersund (itkon) 📞 51 46 53 00 |
Serversky 📞 56 14 10 10 |
Agder (Østereng IT) 📞 45 25 90 10 |
Dersom du har behov for support, tilbyr vi tre forskjellige måter å melde inn din sak:
- Send epost til support.sorvest@iteam.no med en kort beskrivelse av saken.
- Ring 53 47 22 00 eller ditt lokale nummer, tast 2
- Logg saken direkte i kundeportalen (logg på med Microsoft/365-brukeren din).
Vi tilbyr flere alternativer dersom du har spørsmål om å kjøpe utstyr eller tjenester. Du kan velge en av følgende metoder:
- Besøke vår webshop på https://sorvest.shop.iteam.no/
- Sende en e-post til salg.sorvest@iteam.no
- Ringe oss på 53 47 22 00 eller ditt lokale nummer, og trykke 1.
Fyll inn punktene under slik at vi kan sende deg rett toner
Dersom du har spørsmål knyttet til avtaler eller abonnement, faktura eller ønsker å reklamere på varer eller tjenester som vi har levert, kan du enkelt nå ut til oss ved å sende en e-post til kundesenter.sorvest@iteam.no.
Les våre generelle vilkår her 🔗