Enklere IT-innkjøp og personlig service

I nettbutikken vår finner du et bredt utvalg av kvalitetsprodukter fra anerkjente produsenter til svært konkurransedyktige priser. Og det skulle da bare mangle. Men kundene våre oppnår også mange flere fordeler ved å samle sine innkjøp av IT-utstyr hos oss.

Personlig service

Ønsker du hjelp til å finne de riktige produktene som dekker dine behov, har du tekniske spørsmål, eller ønsker du spesialtilbud ved større innkjøp? Vårt dedikerte hardware-team er alltid tilgjengelig for dere, og betyr at dere har kun ett kontaktpunkt å forholde dere til når det kommer til innkjøp av IT-utstyr.

Skreddersydd løsning

Flere av våre kunder velger en skreddersydd løsning, hvor startsiden har deres profil og enkel tilgang til de mest kjøpte / foretrukne produktene for virksomheten. Her kan vi f.eks. sette sammen startpakker til nye medarbeidere, samt fronte standardiserte produkter og kategorier tilpasset din virksomhet eller bransje.

Plug & Work

Vi vet at mange synes det er både tidkrevende og vanskelig å sette opp nytt utstyr. For kunder som har iteam 365 eller tilsvarende, har vi mulighet for å konfigurere PC’er ferdig satt opp via Windows Autopilot med innstillinger, policyer og apper, slik at de er klar til bruk når de ankommer brukerne hos dere. Vi kan også gjøre klar nettverkskomponenter, slik at de enkelt og sikkert kan kobles inn i IT-miljøet ved mottak.

Rask levering

Nettbutikken vår er direkte knyttet opp mot alle de største distributørene i Norge og utlandet. Det betyr at vi til enhver tid vet hvem som har hva på lager, og sammenstiller din ordre ut fra tilgjengelighet hos disse, så du slipper å vente.

Punchout

Punchout er en løsning som gir dere mulighet til å handle i nettbutikken vår direkte fra virksomhetens innkjøpssystem (SAP, Agresso, Visma, etc). Dette gir dere bedre kontroll og forenklet administrasjon av selskapets IT-innkjøp. Les mer om punchout her.

Spesialpriser

Dersom din virksomhet ønsker å gjøre et større innkjøp, eller har standardisert enkelte produkter, kan vi forhandle unike BID-priser på vegne av dere for disse, og gjøre dem tilgjengelig i nettbutikken.

Bærekraft

Vi er svært bevisste på gjenbruk, og vårt hardware-team vil alltid anbefale løsninger og utstyr som er kompatibelt med det som er kjøpt fra før. Vi har også et unikt bærekraftsamarbeid for innlevering av brukt IT-utstyr som du kan lese mer om her.

Kontakt oss

Vil du ha mer informasjon, eller bare ta en prat rundt betingelser og muligheter i nettbutikken, kan du ta kontakt med Vidar, Thor eller Vegard:

Vidar Johansen
+47 992 87 056
Send e-post
Thor Hammervold
+47 414 65 291
Send e-post
Vegard Waldal
+47 996 18 888
Send e-post
Noen kunder som har valgt innkjøpsportalen vår: