iteam er en nasjonal lokalleverandør med 45 avdelinger fra Svalbard i nord til Kristiansand i sør. Det betyr at kundene våre får produkter, tjenester og personlig service når de trenger det, der de trenger det.
Med mange års erfaring og bred kunnskap om Apples produkter og løsninger, har vi hjulpet både private og offentlige virksomheter med digitalisering og effektivisering av arbeidshverdagen.
Vi har tjenester for alle Apples produkter, inkludert bestillingsportal, finansiering, sikkerhet, support, livssyklushåndtering og tekniske løsninger for utrulling av iPhone, iPad og Mac.
I tillegg til et bredt utvalg av kvalitetsprodukter fra Apple, tilbyr vi en rekke tjenester som kan integreres med Apple-produktene, noe som gir helhetlige og gjennomtenkte løsninger for kundene våre.
Apples maskinvare, programvare og tjenester jobber sammen for å gi deg og dine medarbeidere ytelsen og allsidigheten dere trenger for å få jobben gjort – uavhengig av størrelsen på virksomheten.
Apple at Work
En viktig forretningsbeslutning
Når bedrifter ruller ut ny teknologi, handler det om mer enn hvilke enheter de skal velge. Enhetene må være riktig for sluttbrukerne, men det er også viktig at de kan rulles ut, konfigureres, sikres og administreres i stor skala. Bedriften må integrere enheten i IT-arkitekturen sin, koble den til fagsystemene, rulle ut apper og etter hvert utvikle egne apper for å skape nye arbeidsflyter. Derfor er en enhetsbeslutning også en plattformbeslutning. Det er en kritisk forretningsbeslutning som påvirker produktivitet, sikkerhet, innovasjon, effektivitet, engasjement og til syvende og sist også bedriftens evne til å lykkes.
Sikkerhet og personvern
Avansert sikkerhet er kjernen i Apples økosystem og beskytter både bedriftsdata og personlige data, samtidig som brukerens personvern ivaretas. Dedikert maskinvare sørger for stabil drift av kritiske sikkerhetsfunksjoner. Programvarebeskyttelse sikrer operativsystemet og tredjepartsapper. Apples skytjenester sikrer programvareoppdateringer. De skaper et tryggere kosystem for apper, sikrer kommunikasjon og betalinger og gir en tryggere opplevelse på internett. Sikkerhetsfunksjonene beskytter ikke bare enheten og data, men hele økosystemet fra grunnen av.
Integrering
Apple-enheter leveres med sikker trådløs tilkobling som gir nettverkstilgang med standardprotokoller. VPN-støtte gir sikker tilgang til bedriftsnettverk og systemer, og innebygd integrasjon med Microsoft Exchange, Microsoft 365 og andre populære e‑posttjenester, inkludert Google Workspace, gir sikker tilgang til e‑post, kalendre, kontakter og oppgaver.
Appmiljø
Et pålitelig økosystem av apper tilbyr løsninger for produktivitet, samarbeid, kreativitet og mer. Utover App Store forsyner vi utviklermiljøet med kraftige verktøy og rammeverk, slik at de kan utvikle bedriftstilpassede apper med en felles kodebase og utnytte teknologien som er innebygget i Apple-enheter.
En plattformtilnærming
Funksjoner som er utviklet for alle Apple-plattformene – iOS, iPadOS, macOS, watchOS og visionOS – implementeres på samme måte og skaper et komplett økosystem gjennom dyp integrasjon av maskinvare, programvare og tjenester. Brukerne får en engasjerende og intuitiv opplevelse der enhetene fungerer sømløst sammen. IT-avdelingen får en konsekvent brukeropplevelse på tvers av enhetene, noe som gjør det enkelt å rulle ut, konfigurere, sikre, administrere og oppdatere Apple-enheter i stor skala. Kraftige utviklerverktøy gjør det lønnsomt å lage egne apper som kan rulles ut i hele økosystemet og dekke krevende moderne forretningsbehov.
Utrulling og administrering
Apple Business Manager fungerer med MDM-løsninger for å gjøre utrulling og administrasjon enkelt i hvilken som helst skala. Automatisk enhetsregistrering gjør det mulig å konfigurere enheter eksternt og tilpasse prosessen, slik at alle Apple-enheter er klare til bruk med en gang. Innstillingene aktiveres trådløst på en sikker måte for å gi tilgang til bedriftens tjenester, og apper kan lastes inn i bakgrunnen basert på brukerprofilen – alt uten manuell konfigurering.
Konsekvent brukeropplevelse på plattformen
Apple-enheter kan oppgraderes med programvare, og de nyeste OS-versjonene fungerer på tvers av flere generasjoner med produkter. Systemoppdateringene er gratis, og prosessen er automatisk. Dette gir mange fordeler – enhetene kan brukes lenger, brukerne får de nyeste programvarefunksjonene og sikkerhetstrusler kan håndteres raskt med en oppdatering.
Den konsekvente brukeropplevelsen på plattformen gjør Apple-enheter enklere å støtte og administrere. Når flere generasjoner med enheter er på samme OS-versjon, blir det også enklere å drive apputvikling.
Mac
iPad
iPhone
AppleCare for Enterprise
Prioritert service på stedet og døgnåpen support hjelper deg å holde dine medarbeidere i gang. AppleCare for Enterprise har volumbaserte prisnivåer og starter på 50, 1000 og 5000 enheter som dekkes av avtalen. Ta kontakt med oss for å få et tilbud på AppleCare for Enterprise.